דילוג לתוכן המרכזי בעמוד

אורנית

מייל: ornite@l-w.ac.il

טלפון: 09-8639390

המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט (קמפוס וינגייט) נמצא במכון וינגייט, מיקוד 42902.
לפרטים והרשמה: 09-8639390 או שיחת חינם 5009*

הגעה ברכב – ניתן לרשום ב-Waze  "מכון וינגייט"

• לבאים מצפון – נוסעים בכביש מספר 2 (כביש החוף) לכיוון דרום, 2 ק"מ מדרום למחלף פולג פונים ימינה למכון וינגייט
  • לבאים מדרום על כביש מספר 2 מכיוון דרום, נוסעים עד למחלף פולג, עלייה למחלף פולג, ביצוע פניית פרסה ונסיעה דרומה 2 ק"מ על כביש 2 עד לכניסה למכון וינגייט.
  • לאחר הכניסה למכון: יש להגיע לבניין המכללה האקדמית במכון וינגייט
  • יש לנסוע בכביש ההיקפי, כמעט חצי הקפה, לאחר שעוברים את הבסיס הצבאי מצד ימין יש לפנות שמאלה לחניון 12, שליד מגרשי הטניס ולרדת ברגל לבניין המכללה.

למגיעים בתחבורה ציבורית

ישנם אוטובוסים רבים ומוניות שרות המגיעים בתדירות גבוהה ועוצרים בתחנת האוטובוס בכניסה למכון וינגייט.

מומלץ להגיע באוטובוסים העוברים בכביש החוף בין תל אביב לנתניה ועוצרים בתחנת אוטובוס משני צדי כביש 2 בכניסה למכון וינגייט. הולכי רגל המגיעים מצד מזרח של כביש החוף, יכולים לחצות כביש זה על גבי גשר להולכי רגל

למגיעים בתחבורה ציבורית והליכה ברגל לבניין המכללה

• יש להיכנס למכון וינגייט.
  • לעבור את עמדת השומר בצד שמאל
  • הכביש מסתעף ל – 3 מסלולים, יש לקחת את הנתיב המרכזי להולכי רגל ולהמשיך בשביל, יש שילוט למכללה האקדמית וינגייט
  • מהשביל המרכזי יש לפנות שמאלה בבניין המחקר לרפואת ספורט, בשביל להולכי רגל
  • להמשיך לכיוון הקפיטריה ומיד אחריה לגשר מקורה המביא אתכם למכללה. (כפי שמתואר בתרשים)

במידה ואתם נתקלים בבעיה כלשהי ניתן להתקשר למשרדי בית הספר לרפואה משלימה  09-8639390